Vybrat si můžete z těchto dvou programů
Jak to funguje a k čemu je to dobré?
Jde o servisní podporu dokumentového skeneru, představující prodloužení záruční doby zařízení na 36 měsíců, s výměnou zařízení v případě havárie do 2 pracovních dní v místě instalace v ČR a do 3 pracovních dní na Slovensku.
Klíčové výhody
- Podpora v češtině 5 dní v týdnu v rámci běžných pracovních hodin.
- V ceně služby j zahrnuto dodání náhradního zařízení kurýrem.
- Výměna zařízení v místě instalace nejpozději do 2 pracovních dnů v České republice a do 3 pracovních dnů na Slovensku.
Tato verze servisní podpory je vhodná pro menší dokumentové skenery tříd Desktop nebo Workgroup, které zpracovávají dokumenty s vysokou prioritou a s důležitým napojením na další interní procesy zpracování dokumentů. Využití těchto skenerů na podatelnách, recepcích a pobočkách společností vyžaduje rychlou výměnu vadného stroje v co nejkratším čase.
Jak to funguje? Co podpora zahrnuje?
Servisní podpora OnSite zahrnuje:
- 1x za rok kontrola a vyčištění (profylaxe).
- Cena zahrnuje také cestovní náklady, práci technika, náhradní díly a 1 sadu spotřebního materiálu ročně.
Klíčové výhody
- Podpora v češtině 5 dní v týdnu v rámci běžných pracovních hodin.
- Garantovaný počátek servisní opravy případě poruchy je do 4 pracovních hodin od nahlášení na INFOMATIC HelpDesk a oprava, případně dodání náhradního zařízení je garantováno do následujících 8 pracovních hodin.
- Servis probíhá přímo u zákazníka.
Tato verze servisní podpory je vhodná pro střední a vyšší dokumentové skenery pracující s velkým objemem dokumentů, u nichž je klíčové zajistit funkci a spolehlivost tak, aby v procesu digitalizace nedocházelo k výpadkům. Případné individuální požadavky k servisní podpoře OnSite můžete vždy konzultovat s odborníky v servisním týmu. Připravíme vám variantu na míru.