Dokumentové skenery

Vybrat si můžete z těchto dvou programů

 


Jak to funguje a k čemu je to dobré?

Jde o servisní podporu dokumentového skeneru, představující prodloužení záruční doby zařízení na 36 měsíců, s výměnou zařízení v případě havárie do 2 pracovních dní v místě instalace v ČR a do 3 pracovních dní na Slovensku.

Klíčové výhody

  • Podpora v češtině 5 dní v týdnu v rámci běžných pracovních hodin.
  • V ceně služby j zahrnuto dodání náhradního zařízení kurýrem.
  • Výměna zařízení v místě instalace nejpozději do 2 pracovních dnů v České republice a do 3 pracovních dnů na Slovensku.

Tato verze servisní podpory je vhodná pro menší dokumentové skenery tříd Desktop nebo Workgroup, které zpracovávají dokumenty s vysokou prioritou a s důležitým napojením na další interní procesy zpracování dokumentů. Využití těchto skenerů na podatelnách, recepcích a pobočkách společností vyžaduje rychlou výměnu vadného stroje v co nejkratším čase.

Obchodní podmínky


Jak to funguje? Co podpora zahrnuje?

Servisní podpora OnSite zahrnuje:

  • 1x za rok kontrola a vyčištění (profylaxe).
  • Cena zahrnuje také cestovní náklady, práci technika, náhradní díly a 1 sadu spotřebního materiálu ročně.

Klíčové výhody

  • Podpora v češtině 5 dní v týdnu v rámci běžných pracovních hodin.
  • Garantovaný počátek servisní opravy případě poruchy je do 4 pracovních hodin od nahlášení na INFOMATIC HelpDesk a oprava, případně dodání náhradního zařízení je garantováno do následujících 8 pracovních hodin.
  • Servis probíhá přímo u zákazníka.

Tato verze servisní podpory je vhodná pro střední a vyšší dokumentové skenery pracující s velkým objemem dokumentů, u nichž je klíčové zajistit funkci a spolehlivost tak, aby v procesu digitalizace nedocházelo k výpadkům. Případné individuální požadavky k servisní podpoře OnSite můžete vždy konzultovat s odborníky v servisním týmu. Připravíme vám variantu na míru.

Obchodní podmínky




Mám zájem o více informací